Saturday, February 5, 2011

~ rampage ..

dz brader is total short-thinker,
o can i say he dun even think,
o can i say he is bodo,
pe pun, everything happen for a reason,
yeah, he can give a preposterous reason,
long live the anti goverment victim!!


have some humanity bro, people dying over ur kewl act,
life is not something u can yield by either asking forgiveness or online shopping,
great news for the victim if sincerity along with their demo,
menegakkan kebenaran dan merasa syahid, ea?
ko msia! bek amek pengajaran, ko macam2 dengan rakyat, and u'll see this,
dan cuba r tolong bagitau aku pe rasional wat demonstrasi kutuk mesir,
ikhlas ke demonstrasi tu? o jz another political-faggot game?
aku hope aku dan orang sekeliling yang aku sayang dapat hidayah,
hidayah untuk memilih yang benar PRU-13 nanti,
wasalam, eh cop assalamualaikum pun xde tadi?
ok, assalamualaikum, wasalam..

1 comment:

Sarah Abadan said...

aku nak nangis bole tak tgk org kena langgar ramai2 tu...bapak ar! sedih + seram tgk keadaan tu