Sunday, November 14, 2010

~ hanyut..

assalamualaikum..
kenapa masa minggu exam semua gasak study,
ok, termasuk aku sekali,(ye dok demo study)
cam aku, da gasak main mase minggu belaja,
tapi if semua orang study, boring la camni,
memang trend or pattern or trait gak nye,
da aku xleh main, membe nak ajak aku main pun xde,
ok, ni cam berbual je aku rasa,
sem depan, aku nak sentiasa main dan belaja,
nanti time dekat final, leh aku maintain main je,
xde r boring sangat camni, xleh main akibat belaja,

lawa kan aurora, bile nak merasa tengok live, Allah memang hebat lagi kreatif!

cuba cari puteri duyung mandi, nampak? pe lagi, ham3, terkam!
getalifedude!
layan pixdaus jap,


2 comments:

Sarah Abadan said...

study oiii~~ study sampai jadi mayat

ABU BAKAR @ BURN said...

tipu2.. aku x nampak pon duyung mandi
ak nampak haziq mandi je
ahahahahaha, terkam haziq.. ham3..