Saturday, April 9, 2011

~ anniversary..

assalamualaikum..
dah 9april pun, ada apa dengan 9april?
kalau dulu2, 8april cuti cz keputraan sultan johor,
tapi tidak lagi, tapi sejarah 9april xpernah padam,
acu cuba try test google 'deir yasin'
yeah, aku nak je review pasal benda ni, tapi malas baca,
so sape da bace, ce cite ce cite, hihu
wasalam...
aku pun xtau camne nak rotate pic ni, tq, ngeeee(gedik lehenet)

8 comments:

budak awam said...

kitorang kena baca ke?
lagipun pasal benda tu saya tak pernah dengar pun..
awak yang buka topik tu awaklah yang ce cite ce cite..
kalau tak kite bako jew.. :P

burn said...

Deir Yassin massacre

♥ ajaa tyne ♥ said...

=D

eZZaTYsoKKa said...

u rock abg fauzan!!!!!hahahaha

eZZaTYsoKKa said...
This comment has been removed by the author.
mohd fauzan said...

budak awam -
aah, kne bce
bess, tp nt nges
npew nak bako jew?
jew=yahudi?
hihu

ben -
ye btol!
10 mrkah

aja -
ske plk ko
=p

hubby -
aah, rawk serta kewl
awk ske x?
hihu

eZZaTYsoKKa said...

abg fauzan ni gataiii noh...aku nk rse skit cklat uh, xdpt siap ko..aku lipat msok dlm beg

dyna syamsuri said...

hepy bsday POJAN......
tuek!!