Tuesday, February 22, 2011

~ jongang,jongang,jongang,..

assalamualaikum
aku xde r cakap aku ni kewl ke pe,
tapi sebelum ni, apa orang bercerita, semua aku boleh join,
semua channel aku on je, dan pasti la aku merepek je lebih,
tapi kali ni, aku rasa loser gila, aku senyap,
senyap je xpe, kena bahan, kena ketawa,
dunia aku gelap seketika,
bes sangat ke cerita antu kak limah jongang?
dan kenapa aku je yang kena bahan,
di kala orang lain semua ketawa, aku duka,
curse u antu kak limah!!!

9 comments:

illiana kakde said...

tgok..bukan hantu kak limah jongang la..hantu kak limah blik umah..antu k.limah tu x jongang pon..hiisshhh..seksi plak kak limah memalam ni...hahaha..

Anonymous said...

i like kakde...
haha loser...da tgk lum?

haziq said...

movie of the year bg 2010 kot..
gua snggup tgok seat dpan beb.. haha..
pdahl lmbt datng.. tket yg book da kne jual.. haha..
g r lyan legenda bdak setan 2.. wahaha..

burn said...

aiii, kak limah tu dok diam je lam umah kot... ko nk curse2 kak limah jongang plak, kesian orang tua tu... ahahahahaha.. x tgk AF ke kak limah?? hehe..

ar said...

hahah nmpak sgt loser..tjuk pon dah salah..bijak g mix kan kak limah ngn halimah joggang..

"kak limah,masuk lerr,mlm dah ni.bnyk nyamuk..kokak dek nyamuk tu bru tau..dpt malaria tapioka"

arie said...

hahah nmpak sgt loser..tjuk pon dah salah..bijak g mix kan kak limah ngn halimah joggang..

"kak limah,masuk lerr,mlm dah ni.bnyk nyamuk..kokak dek nyamuk tu bru tau..dpt malaria tapioka"

mohd fauzan said...

kak yan -
dz is d remix r,
korg lmbt, tgk blk umh,
skg ps dy kua umh skt jwa,
dy da jongg da,
hihu

anon -
i like u,auw2
da pn, loser no more,

aziq -
ak mmg romeo, lyn lbs r
stil romeo pn prlu humor,
wa da lyn pn, isk3

ben -
dorg ri 2 bbual xajk i pn dedi,
dok je ak mkn sorg2 tnpe tw pe d bualkn
xtgk ac mizal ke?
hihu

kakak -
ye2 no lu gne ar, arr, bjet grg r, huh
esok klu antu k.limah 2 dtg, ak seligi dy, haip2, hihu
sekuel blk umh k.limah jogg r,
hihu

budak awam said...

haha sjak ble lak ni kak limah gg jongang
btw cool :)

sarah abadan said...

aku lyn cite tu kt youtube je..mmg lawak gile babas XD